Bara fötter

Dagen har ägnats åt det jag är allra bäst på. Att prata bort all tid i bibblan. Imorgon blir det andra bullar, då är det effektiv plugg som gäller. Tenta på fredag.  Måste, måste, måste.

Annars var jag cool i mina nya lila chinos. Lördagens kap. Ginatricot 49 kronor. Jag var nöjd. Har även investerat i en hårspandsfläta. Flätan är tjockare än hela mitt hår. Ser jättefint ut. Hade även detta idag. Robin viskade i bilen på väg till skolan; vilken fin fläta du har älskling, men du jag vet en hemlighet. Den är fejk. Tack, baby!

Kommentarer
Postat av: Emil

49 spänn för ett par brallor, sanslöst billigt!

Hej kusin förresten ;)

2009-02-03 @ 13:17:03
URL: http://superemilfragetecken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0