That's what friends are for

Sofie ringde idag, höll på att börja grina. Länge sen jag hörde hennes röst. Åh, vad jag saknar dig!

Fick tag på Sara också som det var hur länge sedan som helst jag träffade. Fika inbokat på måndag förmiddag. Mysigt. Ska baka något smarigt. Ingår även i mitt spara pengar till alla de roliga sakerna som skall ske i mitt liv = ät mindre ute. Bli mer produktiv hemma. Fina ord. Nej, men vi har en del catching up to do.

Det är underbart med  vänner som man inte behöver träffa varje dag men ändå vet man att de finns där. Det finns inget bättre.




Nu ska jag krypa ned till min man, sova gott så jag orkar ta tag i livet imorgon. Tydligen har jag lovat att vara i skolan 9.00 när jag har sovmorgon. Bra tjej, ambitiös tjej.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Ja det ska bli skönt :)

Det ska bli roligt att se hur Fred klarar av det alpina ;)



O jag har hemtenta så jag ska sitta o skriva på kvällarna ;) SÅ det blir lite skolbänk fl rmig med dessvärre.



kram

2009-02-12 @ 00:09:46
URL: http://francesbean.webblogg.se/
Postat av: soff

gosemosen da! underbart att prata med dig ocksa. skont att hora din rost igen! tusen pussar

2009-02-13 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0