Benjamin Buttons otroliga liv.

Är den inte lovely? Min nya design som Jennie hjälpt mig med. Eller vad tycks? Jag är i alla fall nöjd.

Nyss hemkommen från bio. Halv två bion, när hände det sist? Benjamin Buttons otroliga liv. En riktig snyftfilm för mig, Linn och Jonna men tydligen är Anna hård.

Filmen handlar om Benjamin vars mamma dör vid födseln, pappan lämnar honom på trappen till ett ålderdomshem där föreståndarinnan tar hand om Benjamin som sin egen son. Benjamin föds i en gammalmans kropp men med ett barns sinne. På ålderdomshemmet där han växer upp träffar han Daisy som är och hälsar på sin mormor. Daisy och Benjamin är i samma ålder, på insidan.

Filmen var jättebra, länge sedan jag såg en sådan bra film sist. Att det är Brad Pitt som spelar huvudrollen gör inte direkt saken sämre. Fin var filmen också. Tycker verkligen ni ska gå och se den om ni funderar på att gå på bio.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh jag vill så gärna se den filmen! Den verkar asbra :)

2009-01-18 @ 21:55:34
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0