Första skoldagen

Första skoldagen var inte riktigt som det var förr i tiden. Gammal jag lät, åldersnoja? Den tiden då man tydligt såg att det varit jullov, alla hade nya kläder och nya grejer att visa upp.

Okej, jag erkänner jag hade en ny tröja idag. Men vem såg det? Ingen. Tackar, dear old classmates. Nej, nu är vi igång och det känns precis likadant som alltid när man börjar med något nytt. Hur fasiken ska det här gå, jag kommer aldrig hinna, aldrig klara det osv, men alltid går det på någotvis. Förhoppningsvis den här gången med.
Kommentarer
Postat av: Sara

Det var väldigt va fint du har fått det, håndiga du :) Hoppas du är laddad nu för imorgon kommer jag tillbaka och gör stan osäker....

2009-01-19 @ 23:56:29
Postat av: Frida

Jamenvisst vet du! Men vi ses ju inte förrän på torsdag :/

2009-01-20 @ 23:45:41
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0