Inspirationsbrist

Lite dåligt med inspiration, jag menar det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det roligaste som hänt idag var att Robins mamma kom hit och diska. Det är ju kul för mig, för diska är aldrig kul speciellt inte när man knappt orkar stå upp men knappast kul för er att läsa.


Har suttit och kollat resor till Thailand. Nästa vinter. Jag vill, jag vill, jag vill. Dyrt är det så det blir till att leva snålt. Kanske ska göra en budget så jag får något lättsamt att göra. Den lär hålla i två dagar men ändå. Nej, jag har (skräll) tappat bort mitt kort och har 75 kronor löst så den håller nog tills jag får mitt nya.

Åter till Thailand, tips vart sa man, vad kostar det, när ska man åka, osv?



Världens bästa Sofie och Alta.
Kommentarer
Postat av: Carin

Thailand blir vettu! Siktar på någon gång runt januari/ februari bra för mig att va ledig då och så hörde jag att då är regnperioden över =) Frisk snart??

2009-01-28 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0