Kvällens träning

Aerobics 1 har nu utforskats bland friskis och svettis träningsutbud. Jag, kordinationen, taktkänslan klingar ju fint bara med namnet aerobic. Men ingen skada skedd inga; inga vurpor, inga krockar. Det säger inte att jag var kung, mer att jag är nöjd.

Mitt nyttiga liv har dock inte börjat så bra. Godis är ju så sjukt gott. Dricka går bra att skippa, men godis är min last. Om jag var en av de människorna som kunde äta lite godis. Nej, jag är mer en allt eller inget människa. Ska det vara så ska det vara. Och jag tror banne mig inte att det är värt att skippa.
En sak jag har blivit bättre på är att laga mat. God mat, nyttig mat. Min filosofi blir här med; mat, träning och godis.


Kommentarer
Postat av: Carin

haha jag toppade min träning med en tallrik nachos och ett glas cola, de går bra för oss du ;)

2009-01-18 @ 22:07:18
Postat av: Jennie

VARDAGAR FRIDA, VARDAGAR

2009-01-18 @ 22:35:50
URL: http://jenniecarolina.blogg.se/
Postat av: Tove

Finns det en sådan filosofi hakar jag gärna på den trenden ;p och jag lånar gärna bort Anton när som handbolls/hockey-tv står på schemat. Hoho!

2009-01-19 @ 14:21:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0