Livs njutaren

God morgon.

Jag njuter av livet. Ligger kvar i sängen och ska snart ta tag i livet. Eller snart och snart jag har pluggat halva förmiddagen i fortfarande i sängen. Bättre pluggställe finns inte.

Snart blir det en stund till Bergvik. Har lovat Robin att inte köpa något till den nya lägenheten innan vi sett den. Det blir svårt men eftersom jag inte har något kort nu har jag en begränsad mängd med pengar så det är ju bra. Måste ju prioritera mat. Ja, jag har obegränsat med pengar på mitt kort. Antagligen studenten.

puss och kram
Kommentarer
Postat av: Tove

Hur mår du idag? Får vi finbesök i form av er?

2009-01-31 @ 16:16:31
URL: http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0