underbara Ikea

Ser ganska bra ut nu va?! En snygg header skulle jag vilja ha men man kan inte kräva allt på en gång. Ska den göras själv krävs det en del pyssel från min sida. Håll tillgodo.

Förmiddagen har spenderats med mannen på Ikea. Lite småshopping, men  det stora det vivar där för kräver en kombi. Våran bil är ingen kombi så vi får vänta tills i eftermiddag då någon men större bil har slutat jobba för sånt gör de också, de med stora bilar. 
Kommer bli väldigt bra när det blir klart tror jag. Alla skolböcker kan gömmas och det kommer att se mycket mer städat ut. Åh, vad jag gillar att göra om. Ni kan få se före och efter bilder om ni vill. Jag vet att ni vill.
Kommentarer
Postat av: katta

jaa de börjar arta sej du ;) najs

vill också göra om min...velat lääänge..men som sagt ingetm man kan själv ju å de som kan tar ju bannemej betalt å de e de väl inte värt?

2009-01-15 @ 15:09:09
URL: http://katie03.blogg.se/
Postat av: katta

jaa de börjar arta sej du ;) najs

vill också göra om min...velat lääänge..men som sagt ingetm man kan själv ju å de som kan tar ju bannemej betalt å de e de väl inte värt?

2009-01-15 @ 15:09:22
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0