2008

Januari

Våran lägenhet var ett totalkaos. Äntligen var det dags för den efterlängtade renoveringen. Första terminen på universitet avsultades och det var superintensivt umgänge med Soff eftersom hon månaden efter skulle lämna mig för grannlandet.


Februari



Första festerna i den nyrenoverade lägenheten. På bilden två av de bästa jag vet Robin och Sofie. Sofie flyttade till Norge och det blev galet tomt. Linn Fyllde 20 år och fick en chokladfontän.

Mars



Jag fyllde 20,  det var fest. Lika så gjorde Robin. Gustav fyllde nio. Uppe i Umeå kom det små valpar och jag fick dagliga rapporter. Jag fortsatte läsa matte på universitetet.

April



Jag vann mitt guitar hero på Hot spot. Började vägen mot rock star. Årets första fika, frukost till lika så vinkväll skedde på balkongen. Köpte min nya kamera.

Maj



Årets första båtdag blev en stor date på sjön med Anna och Saras med familjer. Inflyttningsfest hos Viktor. Vi räknade bilar, solade och livet var allmänt underbart.

Juni



Första året av tre eller fem på universitetet avklarat, vilket firades med partaj. Grillkväll i Mariebergsskogen. Började direkt att jobba. Student i Karlstad. Var där och kramade om alla vänner, Jelena framför allt. En matrunda till kusinerna och sist med inte minst till SARA! Kläderna Emma, Astrid och jag beställde från forever 21 kom.

Juli



Här hände det mycket, jobbade heltid. Mamma, Martin och Kerstin var här. Sunne vattenpark besöktes. Malin hade utflyttningsfest, Cop piratfest, en helg i Grebbestad, Soff fick semester och var hemma en månad från Norge. Sara och jag stod i kö till langosboden i nästan två timmar för denna härlighet. I efterhand var det värst varenda sekund.

Augusti



Många studenter hälsades välkommna tillbaka till Karlstad, många nya hälsades välkommna. Nollningen började.  Jag och Robin hade en underbar semester i Tunisien. Sofie åkte tillbaka till Norge. Skolan började.

September



Nolningen fortsatte, skolan drog igång på allvar. Började även träna handboll igen. Sara åkte till USA. Sara och Anna blev 20.

Oktober



Skolstimmet, på många sätta och vis den bästa månaden i mitt liv. Jobbig? Ja, som fan men på de sättet jag har insett värden i livet var det värt det. Vad och vilka som betyder något i livet. Jag försöker visa det för er varje dag och hoppas ni vet det.

November



Sittning med tema vilda western. Linn fyllde 20 år. Nya möbler införskaffades till sovrummet. Simon kom hem och sa hejdå innan han begav sig ut på långresa,

December



Peter Jöback tittade, och lyssnades på. Julfirades hos pappsen. Många vänner åkte till Thailand. Tolvslaget firades in i stockholm.
Kommentarer
Postat av: Tove

härligt år ^^

2009-01-05 @ 12:48:28
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0