Uppdatering

Hej!

Dalig uppdatering har. Har varit nagra hektiska dagar da vi insett att vi snar ska aka harifran och maste hinna med allt. Pa mandag aker vi pa en tripp till bergen. Ett stalle kallat Heaven on earth. Kommer hem pa torsdagen for att ha ett semenarium pa fredagen innan vi aker till Shanghai. Dar stannar vi en fyra fem dagar enligt planen. Ska dock ut pa en tur i Shanghai, till ngt kallat vattenstaderna. Kinas Venedig. Mellan Shanghai och Peking ska vi nog aka natt tag. Absolut billigast. Och hej det tar bara 10 timmar. For en van natttags akare som jag ar det ingenting.

Idag har vi varit pa marknad. Prutat och prutat. Gaket roligt. En hel del fina fynd. You know my friend specialprice for you. Tackar! Sen tog vi en tur till Ikea. Roligt att se hur de har stallt upp det dar. Inte alls som hemma. La mig en stund i min kara soffa och kande mig som hemma iaf. Pa ikea saljer de svensk sprit. Det ar lite roligt. Inte alls dyrt heller. Spriten har ar jattebillig. 5 spann typ eller det kallas vin och smakar hostmedicin. Spriten ar mkt starkare men den mamma har jag inte smakat pa. Olen ar markt med det matematiska tecknet for mer eller lika med. Alkolholprocenten i den har ar mer eller lika med 4,0 procent. Spannande.
Var aven pa den beromda teknikgatan.  Jennie din dator var inte sa mkt billigare men msin kostade knappt tre tusen. Var bra sugen pa en asus for 1800 men vill garna kunna skriva a, a och o med prickar pa sa jag holl mig. Kopte armband och sjalar for det istallet. Typ.

Nu tar tiden har slut. Men ha det sa bra. Pussar och kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0