GRATTIS

Någon gör natten idag, någon började fylla år för en minut sedan. Grattis älskling! Om du nu skulle läsa min blogg ligger det här och väntar på din huvudkudde, så cykla fort.







Jag har haft besöksrekord på min lilla blogg här idag / igår. Kul. Välkommna. Men ärligt ge er! För vad har jag skrivit om de senaste dagarna magsjuka och feber. Hur tråkigt kan det bli. Jag gillar inte att vara sjuk och ni gillar antagligen inte att läsa om det. Eller gör ni det? VA? VA? VA? Gotta er i andras misär. Kan lova att när jag är frisk är mitt liv så spännande. Lovar och svär. Just nu är det intressantast jag kan berätta för er att facebook har ny design. Tacka mig för infon,
Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till dig och ditt besöksrekord, och Grattis till mannen och hans dag!!!

KRYA PÅ DIG

Pussokram

2009-03-14 @ 11:26:34
Postat av: linda

fin blogg :)

2009-03-14 @ 13:35:34
URL: http://lkarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0