Heja KBAB

Man kan kalla det ett skämt. Idag har jag blivit erbjuden en lägenhet på KBAB. (läs Karlstads bostads AB) Jag har stått i kö sen ungefär höstterminen i trean på gymnasiet alltså dryga två år. Idag är jag varken intresserad eller i behov av en lägenhet.

Tackar jag nej tror jag att enligt systemet mina poäng försvinner. Vilket jag självklart kommer att göra eftersom jag ska flytta om lite drygt en månad och inte kan ge poängen till någon so behöver, typ Sara eller lillasyster. Bra. Riktigt bra. Det är bara att ställa sig på kö igen för vem vet om två år kanske jag är i behov av en ny lägenhet. Långtidsplanering kallas det.

(Och Carin det var den i 42:an, det hade varit grejer det!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0