trolla mig här ifrån

Jag har inte tid med det här. Ångest över axlarna samtidigt som jag vet att jag inte kan göra annat än att vila. Skolan, skolan, skolan. Panik! Tre tentor snart. Galet! Har inte ätit på två dygn och snart har 4 kilo har försvunnit från min kropp. 4 kilo! Galet. Det var tack och hej till mina nya friskis muskler, som jag var så nöjd med. Ikväll blev det även tack och hej till mina hockeybiljetter. Robin fyller år på lördag och det kommer typ 20 pers hem på eftermiddagen sen blir det nog en hel del killar här på kvällen. Allt detta betyder mycket att göra hemma och jag bara panikar.

Kommentarer
Postat av: soff

vad fin du ar alskling! saknar dig hur mycket som helst. hoppas allt ar bra. sag att robin fyllde ar sa du far halsa grattis! aker norrut om tre veckor vilket ska bli riktigt skont! lite resande igen :) hors snart. tusen pussar

2009-03-13 @ 08:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0