Ulf Lundell



Det var en låt jag satt och väntade på hela konserten. En ynka låt som inte kom. Kärleken förde oss samman. Får lyssna sönder den nu istället, live hade varit grymt men, men smällar man får ta. Har hört den hör låten på ett bröllop och det var bland det finaste jag varit med om.

Annars ger jag inte konserten så högt betyg. Ljudet var som alltid i Löfbergs Lila Arena dåligt. Dags att göra någonting åt det snart? Sen kunde han ha valt lite bättre låtar. Han spelade inte de gamla godingarna. Jag är inte det största fanet, men när inte ens Saras föräldrar som anser sig vara det hade känt igen någon av låtarna så är det illa.

Kommentarer
Postat av: katta

synd hörru...men du, de kanske inte va så konstigt eftersom de va en konsert med hans nya album: Omaha...därför man kanske inte kände igen nån. Fast han borde eg kört nån gammal dänga me...men då missa vi ingen större då....

pöss

2009-03-07 @ 09:49:11
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0