Ät utav bara helvete

Här sitter jag och snålsurfar på grannens internet. Inte helt ok, men har man oskyddat får man skylla sig själv. Banhof har tydligen driftstörningar. (Var ju det jag var tvungen att gå in poch läsa) Nej, men fick panik för ett tag att jag glömt betala räkningen. Men pppuuuh driftstörningar i Karlstad.


Angående kostföreläsningen så lärade jag mig mest en sak. Ät utav bara helvete! Det kan jag väl åstakomma. Lunch och middag äter jag varje dag men där i mellan ska man lägga till massor + lite innan och lite efter. Sånt gillar jag.



Idag åt jag ris, torsk och äggsås med ärtor. Robin åt ris, torsk och äggsås med massor av grillkrydda, som alltid. Spelar ingen roll hur god mat man lagar allt blir ändå bara överöst med grillkryddan.
Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, fyfan vad bedrövligt äckligt. Grillkrydda på fisk och ris? Jag säger då det..

2009-09-16 @ 23:52:44
URL: http://englastierna.blogg.se/
Postat av: Tove

Hahah, det låter precis som Anton! Fast hans missbruk ligger i ketchupen! Vad vi än äter så ska han dränka maten i ketchup och det enda hans föda smakar är just detsamma! SUCK!

2009-09-18 @ 09:13:30
URL: http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0