Frosseri

Jag är uppväxt med att när godiset står på bordet då äter man. Utav bara den också för annars blir man utan. Mer mölj än njutning. Kom precis hem för en ensam hemma kväll med mys. En godis påse i handen som redan är slut. Jag har tryckt i mig en familj guf på ynka tio minuter. Inte helt okej. Pappa, jag tror du har en bär en del av skulden för detta.

Försökte verkligen att hålla mig men det gick inte. Hatar att komma hem till folk som äter sakta tar en bit i taget och bokstavligt talat suger på karamellen. Jag kan det bara inte, tro mig jag har försökt...

Dessutom var det en tandläkare som sa till mig när jag var liten att det var bättre att äta allt på en gång för det skadar tänderna minst. Köpt!



Bild


Nu dirty dancing på TV. Mys med Johnny och Baby plus lite tankar till Patrick Swayze.
Kommentarer
Postat av: Jennie

tror på den tandläkaren och skyller på pappsen! :)

2009-09-19 @ 11:13:19
URL: http://jenniecarolina.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag följer och tandläkare-metoden. Beprövat koncept om man vill ha mest och vara bäst.

2009-09-20 @ 01:47:59
URL: http://englastierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0