It's up to you




Jag har webkam på datorn! Känner mig som 14 år? Ni vet lunar tiden. Det var tider det. Vad gillar ni mina strumpbyxor? Kan jag ha dem ut? Komentera så kollar jag en snabbis sen innan jag går ut. Haha, svart lång t-shirt till + svarta pumps?

Sitter här och väntar på männen. Säger så det blir jag och Ida plus männen. Men Ida kommer sent så det blir jag och männen. Har en tendens att bli en hel del av det manliga könet då man läser till ingenjör. Sittning på nöjes idag. Förfest här.

Ha en trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan lätt ha dom snygging !! Skit coola !! :)

2009-09-12 @ 20:43:32
URL: http://metrobloggen.se/saraprieditis
Postat av: Frida

Dom fick det bli!

2009-09-13 @ 01:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0