Paket på posten

Jag undrar verkligen hur brevbäraren fick in det där. För jag fick knappt ut det. Blev ett himla projekt, drog och slet men fick verkligen inte ut det. Var tvungen att ta sönder kartongen först. Kände mig som jag var med i ett dåligt avsnitt av dolda kameran när en granne kom och skrattade åt mig.

För er som undrar var det inget mer spännande i paketet än en bok. Ännu tråkigare blir det när jag berättar att det var en skolbok. Byggnaden som system.



Nu ska jag snart möta Anna för en eftermiddag med strukturmekanik. Underbart
Kommentarer
Postat av: Postman Pat

Först öppnade din brevbärare alla luckor, för att slippa krångla. Då slängde han in paketet i ditt fack, vart det fick plats utan problem. Men sen när du skulle komma och hämta din post... nej, det här blir för svårt att förklara. Det är bättre om du får vara med när vi gör det. Då är det mycket lättare att förstå :)

2009-09-02 @ 16:24:04
Postat av: Frida

Jag följer gärna med ut på en tur ;)

2009-09-04 @ 14:47:28
URL: http://fridaos.blogg.se/
Postat av: Postman Pat

Eller så kan jag förklara nästa gång vi ses på Claratappen. Tänkte säga "Hej Frida, gillar din blogg", förra gången vi var där "tillsammans", jag hamnade till och med bredvid dig. Men hur hade det sett ut om någon bara hade sagt så? Det hade inte blivit ett dugg pinsamt... Ser också efter noggrannare koll att Ni har skylten "ingen reklam". Det innebär ju mindre arbete för oss, postisar, så snart är vi utan jobb... Ack ack ack.

2009-09-18 @ 17:58:44
URL: http://www.posten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0