Kinadejt!



Sitter och msnar med Walter som vi träffade i Kina. Världen är så galet liten. Den kursen han läser nu har jag läst ungefär motsvarnade. Fränt tycker jag! Det är första gången Walter använder msn så han heter. "first time using this tool! Very happy! Hur söt?

Annars då så har jag varit på apoteket och handlat upp alla mina pengar. "Du får inte slarva med att ta dina astmamediciner Frida då blir det så här." Bakläxa! Men jag vill inte trodde att jag inte behövde, tydligen är vi tillbaka på noll jag och pulmicorten.

Nu kommer snart Gustien, vi ska ha fotbollskväll. Mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid mycket kor. Ser minst 20 var dag :O

2009-09-09 @ 21:00:15
URL: http://annarapporterar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0