En packad väska



 

Nog för att mitt sovrumsfönster är skitigt men de där svarta fläckarna har inte funnits förut. Är det aska? En färdig packad London väska står i mitt hall golv har inte haft ork att packa upp den ännu. Känns riktigt omotiverande. Men man ska inte klaga det kunde varit värre. Jag kunde suttit fast på något mindre trevligt, mindre billigt ställe och inte kommit hem.

 

Igår hade jag en mysig kväll med Carin. Även om det tydligen är riktigt svårt att äta på någon bar i Karlstad. Sen otippat mötte vi Jelena.

Nu ska väcka min kära svärmor äta lite frukost. Buy some new shoes, för mina gick sönder igår. Sen blir det en fixare dag med pappsen. Båten ska hämtas och så vidare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0