Hårding

Ett hårt, sent pass på gymmet. Älskar att träna sent, mest för att ingen annan gör det. Tre pers där nu när jag var där. Helt underbart, ingen kö inget krånel. Men jag är på gång nu. Jag är en riktig periodare när det gäller träning, men har faktiskt hållit igång riktigt länge den här gången. Plus till mig. Nej, däremot resultat och det sporrar att fortsätta.

Att jag dessutom har kommit igång att börja springa är ännu en bonus. Dock blev jag lite ledsen när jag såg att jag inte kan springa Vårruset. Funderar på Stadsloppet. Men har aldrig sprungit en mil så får se hur det blir med det.
Kommentarer
Postat av: katta

JA häng me på stadsloppet!! Ja e ca 1 cm från att boka nu hehe! Kommer bli en go sporre!

2010-04-07 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0