Saknar ni mig?



Jag brukar gå in här ibland och tro att bloggen ska uppdateras av sig själv. Det gör den inte. Himla tråkigt.

Annars då?
Denna månaden börjar jag på Ramböll i Örebro. Flytt väntar också. Spännande som bara den. Massor som behöver fixas bara. Lite ångest faktiskt. Själva jobbet längtar jag som bara den efter.

15 dagar kvar på jobbet på Orrholmen, känns som en evighet för jobbet har jag totaltröttnat på, men det är mycket folk därifrån som jag kommer att sakna.

Jennie har kommit hem från Jersey. Skönt att ha henne i krokarna. Dock flyttar hon till Sthlm typ nästa vecka för att plugga. Men mellan huvudstaden och Örebro är det inte långt :)

Sara den underbara drar till Aubi Daubi (stavning?) i början av sept och Snoffsan till Peru. Mina global trotters! (stavning, igen?) Själv tycker jag det är långt till Örebro.

Lägenhet har jag fixat by the way. En bostadsrätt i andra hand i sex månader. Jag hinner lära känna staden lite innan det är dags att leta nytt. Veta vart jag vill bo.


Kommentarer
Postat av: Svensson

PÅ TIDEN DU SKREV NÅGOT HÄR! Ojjj..caps på där .. märks det att jag sitter i tekla/cad eller? Ritningsläran i mitt hjärta :D .. jag längtar också till du flyttar..inte för att jag vill att du ska dra utan mer att du kommer få en jobbmail och jag kan skicka roliga kontorsvitsar till dig och hälsa på i örebro! so long olsson vi ses på torsdag! / your partner in crime

2010-08-03 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0