Jag vill inte, jag vill inte!



Usch mår inte bra idag heller. Hoppas jag inte är på väg att bli sjuk. Känns som alla är det nu. Jag har varken tid eller lust. Kommit igång med träningen igen, tenta på onsdag samt ett x-jobb att styra upp. Och just ja välkommnsfesten på torsdag. Har verkligen inte tid. Med den vanliga oturen jag har lär väl jag som åker så mycket buss och träffat folk i skolan bli liggandes. Blä.

Dock har vi fina blommor att titta på hemma. Det gör mig lite gladare. Snart kanske det är dags att sätta vårlökar på balkongen. Har ingen aning. Dock skulle det vara kul att göra allt från början. Får ringa expertisen (Läs; mamma och Karin) för hjälp. Undra vad jag ska satsa på för färg iår?



Kommentarer
Postat av: katta

nej för sjutton! på tors ska du va pigg!

2010-02-01 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0