Vi som inte fick Brevet när vi fyllde elva

Det kan vara en av facebooks bästa grupper. Är en av facebooks bästa grupper. Vi som inte fick Brevet när vi fyllde elva. När jag var elva var nog Harry Potter i princip det bästa jag visste. Kunde böckerna (de som kommit då) utan och innan. Dagdrömde om att jag skulle få ett brev. Men icke! Till Hogwarts var jag inte välkommen. Mugglare jag förblev. Sen visade Jennie mig denna grupp på facebook. Äntligen fanns det en plats för mig.

Bild


Om en månad och en dag fyller min lillebror elva. Han har också läste Harry Potter. Ska banne mig skicka ett brev till honom. Dock kommer han nog direkt räkna ut att det är från mig eller Jennie. Sen ser han det svenska frimärket och kör uteslutningsmetoden.



Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, låt Jennie skicka brevet!

2010-02-02 @ 22:14:10
URL: http://englastierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0