Grönt är skönt



Efter en riktig genomkörare på gymmet väntade det här på mig när jag kom hem. Ibland är han allt bra att ha min man. Faktiskt ganska ofta. Kanske gjorde någon nytta på gymmet idag då, eftersom jag annars brukar gå efter plus minus noll taktiken.

Klicken där är smaksatt creme fraiche, india green curry. 3/4 delar av klicken ligger nu i matavfallet. Hot, hot, hot. Alldeles för stark för mig. Kankse bra att bland ut med vanlig creme fraiche. Annars ligger smaken fetaost och soltorkade tomater mig varmt om hjärtat. Passar till allt.
Kommentarer
Postat av: katta

Klart du får låna den!! Ja e dock väldigt seg på å läsa, plus att ja inte har så mkt tid till de :S men säger till så fort ja e klar, om du orkar vänta hehe!

2010-01-29 @ 20:02:09
URL: http://katie0330.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0