Ikväll firar vi...

Fin bild, så här flötig känner jag mig just nu. (Tydligen känner mitt hår sig sådär platt) Det blir så efter en middag på  Pitchers, som förövrigt har fett god club sandwich. Plus en godispåse senare.



Anledningen till allt ätande är att vi firar:

♥  Att det är helg
♥  Att det har kommit fem små välmående valpar
♥  Att jag bara har en termin kvar
♥  Att det snart är lön
♥  Att Jennie fyller 20 imorgon
♥  Att jag tränat fyra ggr den här veckan, hitills
♥  Välj din egen....

Ja, letar man anledningar hittar man dem.Det är alltid trevligt att fira lite grand.
Kommentarer
Postat av: Anna

Goa tider! ;D

2010-01-22 @ 21:16:57
URL: http://annarapporterar.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh, bland det bästa som finns att äta ute! Slippa disk, slippa stå i köket och laga, smakar oftast gott, man får ta en kall öl till maten om man vill, amn kan spionera på folk etc etc :) Höhö.



Vilka är det som ska springa Vårruset? Jag ska nog va på!:D Har aldrig tackat nej till picknick liksom!

2010-01-22 @ 21:46:18
URL: http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0