Jag gör som alla andra

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Många saker, tur det.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga eftersom jag visste att jag inte skulle klara dem. Självkännedom, inte självdisciplin
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Kina
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En bil vissa stunder, ett jobb, sovmorgon, en hund
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hmmmms5 juli kanske
8. Vad var din största framgång 2009? En bättre mående människa på många plan
9. Största misstaget? Gör aldrig misstag. Nej då, men ingen dundertabbe i år :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite grand men ingen fara på taket
11. Bästa köpet? Kinaresan, minidatorn
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kina
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker, Kinaresan, pappa, vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Pokerface, I gotta a feeling, use somebody
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Är alltid glad utom när jag är arg
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat i vissa lägen, tränat, sovit
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Småätit?
18. Hur tillbringade du julen? Hos pappa
19. Blev du kär i år? Var hela året
20. Favoritprogram på TV? One tree hill såklart. Nytt avsnitt 18 jan, tackar!
21. Bästa boken du läste i år? Fyrvaktaren, Camilla Läckberg
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Böcker om arkitekturhistoria
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns inte, åt tårta, i år gör jag tydligen tenta. Inte helt ok
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre men mer intressant plugg under hösten, mer ledigt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Shit, jag försov mig, de som låg högst upp
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, vännerna, sömnen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robbie?
31. Vem saknade du? Jennie
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, Kinamänniskor, Ida, somliga på jobbet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0