När man är sådär riktigt nöjd med sig själv

Eftersom jag är ett sådant klantarsel, klantarslarnas klantarsel närmare bestämt glömde jag att anmäla mig till vårens kurser. Ingen fara, jag får ju läsa dem ändå men var tvungen att gå i genom ansökningsprocessen igen. Det enda som drabbas är min ekonomi, eftersom inte csn ser att jag pluggar dröjer det ytterliggare ett tag innan jag får pengar. Fint!

Blev meget förvånad när jag kom till Willys idag och alla handscanrar var upptagna. Det var helt galet, helt utplockat och kundvagnar som svämmade över. Folk sprang fram och tillbaka. Fattade ingenting innan jag insåg att det var den 25:e och alla precis hade fått pengar. Tur att jag får lön på onsdag i alla fall.




Tjena kompis är det okej om jag sover lite på dig?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0