Nu kör vi!

Gott nytt år!

Hoppas ni hade en bra kväll igår, att ni hade ett bra 2009 och får ett ännu bättre 2010.





Under 2009 har det hänt mycket kul, bland annat:

♣ Flytten till nya lägenhet en, där jag trivs som fisken i vattnet.

♣ Kinaresan, var spännande, lärorik och riktigt, riktigt rolig. + alla nya vänner.

♣ Sista terminen med klassen, känns lite sorligt men nu är det över för många av oss. Kommer aldrig mer läsa något ihop med Katarina, Anton och Madde till exempel. Bara stöta ihop med dem i korridoren. Hej guys vi är inne på slutspurten nu!

♣ Håret rök. Klippte håret kort som var dam snyggt på alla andra, tyvärr inte lika snyggt på mig (varje dag). Blev riktigt fräscht men jag har ju inte orken till att fixa frillen varje morgon så det var inget för mig.  Är på god utväg igen. Har dock aldrig haft så tjock (jämför med mig själv, haha)  och fräsht hår som nu.

2010 comings ups:

♣ Examen!!!!!!!!

♣ Självklart X-jobbet, längtar tills vi får sätta fingrarna i det på riktigt, grejer som jag vill hålla på med och som kommer lära mig sjukt mycket. Den bästa moroten är att när x-jobbet är färdigt är jag färdig!

♣ London - calling. I april ses vi, pappa jag och Jennie. Kankse ev en resa till dit. Beroende på pengar och tid.

♣ Träffa Jennie ♥

♣ Min nya leksak (fri tolkning)

♣ Åland nästa vecka





En sak: Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0