Cars

En helt underbar vår dag. Testade Mariebergsskogens nya minigolfbanor, lika så mitt tålamod. Banorna är bättre än förra året, mitt tålamod ligger på samma nivå.

Nu väntar en lugn vecka. Ska inte ta ut mig allt för mycket. Ibland är livet allt bra härligt. Veckan skall ägnas åt att lära in så mycket som möjlig om bilar. Här lämnas ingenting åt slumpen. Här ska allt tas in. Jag lär mig om hästkrafter, motorstorlekar, kollisionsrisker och gudarna vete allt men är man nogrann så är man. Har aldrig köpt något så här dyrt så bra måste det bli. Bra på ett bra sätt. Menar att jag köper ju hellre en fulare bild med bättre resultat i krocktester.
Kommentarer
Postat av: Maja

Köpa bil-tajm? Vad kul!

2010-05-03 @ 00:17:41
Postat av: Anna

Tips: Köp en liten diesel bil

2010-05-03 @ 10:39:53
URL: http://annarapporterar.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag pratade med henne för någon vecka sedan, så vi ska mötas upp :) Ska bli mycket trevligt! När åker du till Umeå? (Sno med valpen hem om du vill, jag kan bli fostermamma)

2010-05-06 @ 07:25:26
URL: http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0