I'm alive

Jag lever. Gör ni?

Frodas gör jag också. Eftersom jag går 30 meter till min parkering, åker bil till jobbet går 30 meter och sedan samma visa hem. Om man ändå hade en cykel så kanske, eller ett gymkort att uttnyttja. Eller en motivation..

Jobbet gillar jag som bara den. Har dock massor att lära men tråkigt vore väl annars. Prefab ska bli min grej och jag ska kunna allt.

Min lägenhet är lite småäcklig men det är ju jag med så vi passar bra ihop. Höhö. Nej, letar nytt och första hand så det ska nog lösa sig snart. Har fina gardiner i rätt mått som inte passar alls till färgen på tapeten men vad gör det. Köper inte nytt för sex månader. Men sen, då smäller det, då ska det pysslas.

 

På tal om pyssel ligger mitt kontor där nere, jättefint och helt klart. Men var är min trappa?

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag saknar din blogg! Come on nuuuu!

2010-09-19 @ 15:50:13
URL: http://tbjorkenbeck.blogg.se/
Postat av: Svensson

Du kommer få värsta officet FRIDA OLSSON! Cant wait to come and visit // partner in crime

2010-09-19 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0