Who you are

Jag har (jag vet, ett år efter alla andra) hittat facebook i spotify. Det vill säga att jag kan se mina facebook vänners spellistor. Det här betyder

  1. Jag tjuvlyssna och få inspiration
  2. Jag inser att jag inte har sämst musiksmak i världen och att även andra har lik i garderoben.
  3. Jag kan leka fördomsprofilen på de vänner jag inte känner så väl. Vet ni inte vad fördomsprofilen är? Gå in på P3 och lyssna. Men kort berättar de fördomsfullt för folk vilka de är utifrån deras musiksmak.


För er som inte är vän med mig på facebook kommer länken till min jagmyser-lista. Fördomsprofilera mig gärna!
Kommentarer
Postat av: Maja

..nackdelen är att alla kan se ens egna listor, vilket gör att jag INTE väljer att ha facebook kopplat till spotify - för jag har en hel kyrkogård i min walk in closet som jag inte ens har!

2011-03-16 @ 22:34:38
URL: http://majakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0