Ljuset i tunneln

Alltså jag är så glad att denna vecka är över! Fyra uppsatser har lämnats in och jag vet knappt längre vad jag heter. Jag bloggar dåligt men finns inte så mycket annat att dela med sig av än rummets fyra väggar en vecka som denna. Två snygga skypedater har jag i alla fall haft. Eller ja, den första är ju via Hangouts, googles egna som funkar väldigt bra. Det där att man kan pimpa sig själv och sin dejt gör ju allt lite roligare. Det där snygga paret kommer förövrigt till Oxford på lördag. Ska bli så pepp! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att se vovven jag tillbringat dagen med. 65g spunnen prima päls!

2014-12-15 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0