Karpathos

 
Dagen efter sista tentan åkte jag och min fina karl mot Arlanda och flög till Grekland och Karpathos. Karpathos ligger mellan Kreta och Rhodos och är en liten och lugn ö som verkligen rekommenderas om det är lugnt man är ute efter. Det var inget problem med jobbiga försäljare, inget nej jag vill inte köpa din klocka även om du prutat ned den från 3000 till 50 för jag behöver ingen klocka och ville inte ha den från början heller. Maten var god och utsikten fantastisk. En vecka av sol, bad, greksallader och pocketböcker är så välbehövligt ibland. Trodde att vi skulle skaffa oss en bra grundbränna. Det gjorde vi i och för sig men var är den nu? Snälla solen kom fram 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0