#kentfest

Igår var det Kentfest på Gärdet. Vilken fest. Den där Jocke Berg kam det där med att skriva låtar och vicka på höfterna. Vet ingen som ens är i närheten av hans kapacitet. Men de är så bra. Det var tredje gången jag såg dem live och det blir bara bättre och bättre för varje gång. Härligt sällskap och langos gör inget sämre heller. En häftig grej var att jag tidsoptimisten, lokalsinnet Olsson var sen efter min freestyle cykeltur genom Norrmalm och Östermalm. Diagonala var inte så lätt var så sen att jag inte han dricka mina två medhavda öl på gräset utanför utan minsann ville in och se Tove Lo. Lämnade de i cykelkorgen utanför till behövande men de var kvar när jag kom ut. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0