Gordon Ramsays Maze

 
 
I helgen hade jag flera finbesök. Finast av dem alla var såklart Adam. I lördags fick han välja restaurang och valet föll på Gordon Ramsays Maze. Bra val tycker jag så här i efterhand. Maten var super men bäst var den lilla turen i köket vi fick när vi skulle gå. Att jag tycker för mycket service bara är obehagligt och minnsan tycker jag kan dra ut min stol själv är en annan femma som jag jobbar på. 
Kvällens kockar, jag och Adam. Han är allt bra stilig min karl om jag får säga det själv.
 
Grillad vitlök ska jag göra i sommar 
 
Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken grej!! :D Va roligt! å ja, han är allt stilig din karln fridis ;)

2014-11-20 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0