Granatäpplen, plugg och Mexico

Bland det bästa jag vet med England är att man kan köpa färdig rensat granatäpple och priset är ungefär det samma som granatäpplen i Sverige. Jag kan verkligen inte rensa dem men tycker de är så himla goda. Ser nästan ut som det har hänt en allverlig olycka i köket när jag är klar. Tips tages tacksamt emot. Så här har jag spenderat min dag, i köket med Liska som sällskap. Hälften av tiden har spenderats med plugg andra hälften till att leta bikini. Adam och jag bokade nämligen en resa till Mexico igår! Två veckor i januari spenderar vi på väldigt fina stränder med inga måsten, härliga upplevelser som snorkling i korallrev och droppstensgrottor, och en massa pocketböcker. Gissa om jag längtar. Efter det är det raka vägen hem till Sverige och exjobb. Bättre förberedelser kan man nog inte få. 
 
Och ja, jag äter allt i platsförpackningar eftersom allt var tvunget att tas med hemifrån är inte mitt porslin det finaste men ser det som en enda lång utflykt med picknick varje dag
 
Kommentarer
Postat av: Tove

Älskar triangl swimwear (som alla andra?). Men har du ingen sedan tidigare så var uppmärksam på att de är små i storlek!! Fantastiskt kul med Mexico!! Ska svara på ditt messenger snart också! Kram och hälsa London från mig :-)

Svar: Gör det! Jag vet att du har en så tänkte fråga om storleken, hörs på fb :)
Frida

2014-10-20 @ 22:01:55
Postat av: Ida

Lägg granatäpplet i en plastpåse och mosa på ;) så gör jag!

Svar: Fattar inte men skalet på? Är jag jättedum? hahaha
Frida

2014-10-21 @ 12:54:51
Postat av: Katta

Wohooo!! Grymt med Mexico Frida! :D Jag å några kompisar har planer på samma resa! De kommer du vara värd sen! Kul att läsa om din vardag här ;) Kramar

2014-10-21 @ 18:52:11
Postat av: Katta

Wohooo!! Grymt med Mexico Frida! :D Jag å några kompisar har planer på samma resa! De kommer du vara värd sen! Kul att läsa om din vardag här ;) Kramar

Svar: Åhh, ska utvärdera sen! Kul att se dina crossfit filmer på insta ;) kram!
Frida

2014-10-21 @ 18:52:12
Postat av: Ida

Precis! Du skär det i typ fyra delar så lägger du i en del i taget i påsen och bryter och fixar lite. Sen behöver du bara pilla bort lite vitt. Dessutom får man ut massor med saft som man kan göra något smaskens med ;)

Svar: Hahah säger du det?
Frida

2014-10-23 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0