London Calling

 
Jag älskar London! Ett utav bussbolagen här (finns ju flera) har haft ett erbjudande om tur och retur för fem pund. Billigare än tur och retur Väse Karlstad. Imorgon är sista dagen så passade på att ta mig en efter tentan tur idag. Strosade bara planlöst runt och tittade på alla fina hus (och affärer). Det är en stor stad men många byggnader är ändå väldigt låga och känns lite mer familjära. Sen älskar jag Harrods och deras väskavdelning men det är en helt annan sak. 
 
Ja, jag vill bo i ett litet radhus med rutig trappa. 
Och de här. Används de ens längre eller är de bara väldigt fina? Tittade in och den är fult fungerande så uppenbarligen
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0