Bra morot för den envisa

 
Alltså att gå runt att shoppa i de här omgivningarna är helt okej. Som svensk tycker man det är ganska billigt med även om pundet står högt. Body shop är nästan halva priset så vi snackar lycklig tjej här på ön.  
 
Annars går det inte så bra med skolan. Missade första föreläsningen i kursen som är så svår att de inte tror att jag kommer klara den på grund av jag mitt konto fortfarande inte fungerar och jag inte har någon information men hade blivit lovad att det inte var något före måndag eftermiddag och då skulle allt funka. Dessutom fick jag ett mail om att jag borde ha varit närvarande.  Gissa om jag gick i taket? Nu lär det i alla fall informera mig om nästa gång jag ska vara någonstans och för denna envisa människa finns inget annat tänkbart betyg än A. Bra morot
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0