Glee

Idag har jag gjort något helt utanför min comfortzone. Här finns något som svenska universitet nästan helt saknar, en massa föreningar och klubbar. Idag gick jag på körövning med gleeklubben. Något som jag funderat på att göra i Sverige men inte riktigt vågat så när min roomie frågade om jag ville följa med kunde jag inte säga nej. Det var inte riktigt som TV-serien men så himla kul.  Dagens låt var We found love med Rihanna. Att jag inte kan sjunga är en annan femma men man hörs ju knappt när det är så många. 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Mera sånt, passa på att göra oväntade saker! Bara det är safe!👍

2014-09-24 @ 14:54:44
Postat av: Anonym

Oj, så anonym är jag inte😎

2014-09-24 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0