när man är fräsch

Det bästa som kan hända en dagen efter är att gå upp och se att man tvättade av sig allt smink dagen innan. Man känner sig ungefär sååååå mycket fräschare då. Detta var självklart ingenting jag tänkte på inatt när jag kom hem.

Jag har berättat för er om min dundertabbbe. Har fått köpa nytt smink dum som jag är. Köpte mineralfundation och en mascara som var vattenfast och gnuggfri så här i pollentider. Där snackar vi dundersmink. De satt imorse. Bra också. Ungefär likadant som när jag kom hem. Annars brukar man alltid se ut som en panda när man vaknar och känna sig typ som världens äckligaste.
Fast slutsatsen är ändå, vad jag är äcklig som inte tvättar mig. 


Nu ska jag återgå till det jag har ägnat hela dagen till. Lost. 



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0